nyår

Som sagt imorgon är det nyår. Jag tycker det är väldigt överskattat. Det är liksom en dag då minst 98% i ungdomar som super sig omedvetna. Är det värt det? Själv så ska jag bara ta det lugnt tror jag. . Men vad ska ni alla andra göra? Supa? Ja, det var väl det jag tänkte. Fast det skulle ändå vara roligt att hitta på någonting med kompisar och då menar jag inte supa utan något annat roligt, så om det är någon som 
Hitta på någonting, skriv till mig! Puss & ha det bra!
                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Bianca

Dricka och ha kul är en sak, men när man inte kommer ihåg vad man har gjort dagen efter är någonting fel, men lite cider kan ju aldrig skada ;) haha pussss

2008-12-30 @ 22:01:28
URL: http://badgirlgoneevil.blogg.se/
Postat av: Amanda

feeeest! =D

2008-12-31 @ 00:16:22
URL: http://aamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback