You can't play on broken strings. You can't feel anything that your heart don't want to feel. I can't tell you something that ain't real.

Kring 15:00 tiden så ska pappa och anna åka iväg för handling och då ska jag åka med dom till F. Där kommer jag vara hela kvällen och övernatta dära kommer jag troligtvis också göra. För imorgon hade vi tänkt åka med bussen till luleå för att shoppa på mellandags rean, inte dåligt va? Nej då, det jag tänkte. Ikväll ska vi ut och äta antingen på golden, pentryt eller något annat gott ställe och senare på kvällen bara flåda och ta det lugnt. Jo, vi ska även ge varandras presenter så ni som vill veta vad det är, för ni reda på senare, håll utkik!

Det var allt, puss & ha en bra dag.
/ Jennifer <3


Kommentarer
Postat av: soeticz / gör bloggdesigner billigt :)

haft en bra jul? :)

2008-12-25 @ 21:40:11
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback