cause i wonder where you are

Kom nyss hem, vill ni veta vad jag gjort? Ja, det vill ni väll.Har varit hos Felicia och hjäpt henne med kemin. Stannade dära ett tag efter och vi kollade på thailands bilderna och pratade mycket. Vi fick oss ett gott skratt när vi kollade på en speciell pixbox, inga namn anges. Men felicia vet och eftersom klockan är ganska mycket nu så ska jag äta kvällsfika eftersom jag hoppade över middagen. Hoppas verkligen jag får den sömn jag behöver nu, eftersom det har varit jobbigt nu dom senaste dagarna pågrund sv min förkylning. Hoppas jag är frisk till imorgon så jag kan åka till skolan, för jag vill inte missa en massa. Bilder går ju fan inte lägga upp så fuck ..& hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback