lay all your love on me

kvällen spenderades med sofie, angelica, bränkan, tim, öhman och dl. Det började med att dom hämtade oss mig ( jag, sofie och angelica ) så sladdade dom i varenda kurva. sen for vi hem till dl där vi kollade på tv och pratade. sen for vi till max och flåda. eller inte jag, jag spelade game cube medans dom åt. självklart är man kung i det. och sen blev det hem. nu ska jag slå på andra avenyn avsnitt och sedan blir det sängen för min del. imorgon måste jag till jens för att hämta snöret till min jacka som är kvar hos honom sen gårdagen, kan inte använda jackan utan det, för det ser ju inte bra ut. också ska jag vara med sofie och jag har tänkt köpa hårfärg så får hon färga på mig. inga större planer än det som det ser ut nu, men who know det kan ändras. men eftersom jag inte kommer skriva nåmer idag så säger jag även godnatt i detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback