big girls don't cry

Nu har jag iallafall kommit hem från solarcenter där jag och Sofie solade idag. Vi solade i ca 46 min, och det var jävligt skönt. Att sola solarium är bland annat det skönaste som finns. Jag fick ändå lite färg & det känns bra, jag vill inte vara värsta blekfis under höst/vintern. Vi pratade även om vad som händer ihelgen, inget är ännu säkert så det återstår för att se. Men på fredag blir det nog att vi ska till Andersen där vi var förra helgen och kan ni gissa vad som händer där? Inte så svårt..Men nu ska jag baka 5minuters kola för att det är så himla gott, sen blir det film och efter det sängdags, det blir nog ingen mer uppdatering idag så jag kan redan nu säga godnatt, ha det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback