godnatt folket.

Jag är så trött så det ska faktiskt bli riktigt skönt att få slå sig ner i sängen under det tjocka duntäcket och bara kurra ihop sig. En ny dag imorgon med fler möjligheter. I have a problem, har inte köpt något åt pappa..Jag får väll försöka fixa en choklad ask eller något till imorgon. Det är ju tanken som räknas, inte för att han vill ha någonting ifrån mig. Han är nöjd då han fått en kram. Men så mycket jag fått av honom så är han värd en present. Jag ska försöka fixa ihop någonting och vad det blev får ni veta imorgon. Imorgon har jag sovmorgon och det ska bli skönt att få vila ut sig litegrann. Men nu ska jag borsta tänderna och sedan lägga mig, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback