klantigt? ja..

Ska nog sova strax för jag är så sjukt trött, kommer somna på dirren vill jag lova. Imorgon ska vi ha nutidorientering, tråkigt värre. Men hoppas jag missar det eftersom jag har sovmorgon & det skulle göras 08.30. Dags att borsta tänderna och tvätta ansiktet. Men innan det vill jag bara nämna att nyss innan jag kom hem så skjutsade rebecca mig på pakethållaren, vad tror du vi gör? Hon cyklar rakt ner i diket också säger hon: sitter du fortfarande på? Japp, det gjorde jag. Också började vi skratta. Men nog om det, sängen kallar. Godnatt take care people!


"kan du inte bara ta & lägga ner? du tror inte jag får höra vad du går & säger? oh god. har nästan lust att slå ur pannbenet på dig! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback