sämst uppdatering

sämst uppdatering, någon som håller med mig? Jag tog med mig datorn till sofie, men ändå blev det ingen uppdatering. Nu hade jag iallafall tänkt uppdatera från gårdagen. Det började med att jag kom till sofie kring 20.00 tiden Angelica var också dära. Vi väntade på Lars som skulle vara med oss. När han kom så for vi ut med bilen och körde, sen for vi förbi pojje där massa var. Sen for vi och åt på sunes och efter det köpte vi flått. Sen kom vi hem till sofie kring 01.00 tiden och då hämtade Matte oss också for vi in med dom till stan, för vi ville träffa några. Men sen när vi skulle hem så drygar Matte och dom så vi hade ingen skjuts? Men då fick vi ta en taxi hem. Vi var hemma kring 02.30 sen la vi oss i sängen och bara pratade. Nu hade vi tänkt slå på en film & bara ta det lungt. Mer uppdatering ikväll, i promise. Puss!

Kommentarer
Postat av: sofie

fan va kul kväll vi hade jankis!

2008-10-05 @ 16:40:37
Postat av: sofielundgren

fyfan, va kul vi hade. LYCKAD KVÄLL? snacka om de.. baby<3

2008-10-05 @ 16:41:34
Postat av: felice

JAG ÄLSK DÄ J!

2008-10-05 @ 17:57:25
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback