the kind of girl that you would never bring home for dinner

Goddag på er. Nu är det bara slutet kvar på lovet. Känns fan sorgsligt! Idag gjorde jag ett besök hos tandläkaren, hade inga hål och det är ju toppen. Men en flisa av en tanden hade gått av, inget jag själv märkt. Men fick en ny tid fredag 12 december kl 11 så ska det fixa sig! Blir nog bra. Sofie ringde dessvärre och väckte mig när jag just somnat om kring 11 tiden. Hon försökte få mig att följa till stan men jag orkade inte. Det är 31 oktober och det betyder att jag får mina pengar idag. Också vill jag även passa på att gratta min lillasyster Elin som fyller år idag, grattis. Idag ska hon ha nå pyamas kalas typ för hennes kompisar, ska nog bli gulligt. Men det är opassande eftersom det är halloween idag och hon har pyamas kalas, aja spela roll. Planer för kvällen har ni väll? Mina planer ska ni få reda på snart före blir det duscha, fixa och välja outfitt, kommer bild. Hörs snart.


Lite sådär halv gammal bild, but miss my hair!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback