läxa läxa läxa

Sitter nu och har engelska. vi slutar om si & sådär en halv timme typ. Idag är jag tvungen att plugga eftersom vi har prov på torsdag. Jobbigt! Vad vi har prov på är matte första kapitlet handlar typ om omvanlingar, procent och massa mer. Jag menar, varför ska man kunna det? Men hoppas får man får godkänt iallafall men vi får väll se hur det blir, jag ska iallafall göra mitt bästa. Fick nyss ett sms av Sofie, hon ville att jag skulle följa med och sola solarium idag, men vi får se hur det blir med den saken, matten går före, men om det hinns så ja:) Den hära dagen har jag iallafall längtat efter, vill ni veta varför? jo, för att idag får jag mina pengar. Dom kommer ta slut så fort jag får dom eftersom jag har mycket som behövs handlas nu bl.a pengar till mobilen, nya kläder + är jag skyldig Sofie och Rebecca så självklart ska dom få det idag eller imorgon..men nu ska jag jobba för det är ju därför vi är hära egentligen. Puss på dig:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback