-

Sanna om -: Hej. Jag undrar vart du köpte jackan och för hur mycket? älskar din blogg och läser den varje dag, så vore verkligen jättesnällt om du kunde svara i nästa inlägg! Många kramar / Sanna

Jojken om -: vars har du köpt jackan? :) , jag har letat efter en snygg skinnjacka, men hittar typ ingenstans. iaf ingen som jag tkr om :p , men din var ju snygg! :)

Svar: Jag köpte jackan på vila hära i piteå på gallerian. Den kostar 799;- Men jusst nu är det rea 20% så alltså 639;-

Henke har precis kommit hit och jag vart precis klar. Har duschat, sminkat mig osv. Ikväll blir det att vara med henke och vi ska ha myskväll, sover hos honom så ingen mer uppdatering idag!


Kommentarer
Postat av: jennifer

nä den fanns i alla stolekar, dom har fått in fler tror jag

2009-04-25 @ 15:54:14
URL: http://jenniferanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback