FULLSPÄCKAD SÖNDAG

Hallå bloggen. Vilket strålande väder det är ute. Idag kl 10 var jag på kursen igen. Det var våran sista lektion förutom på onsdag då när vi skriver prov. Det ska nog gå bra, känns redan nu att jag kan allt vi pratat om. Efter kursen så har jag haft fullspäckat med saker att göra. Städa garderoben, städa rummet och plugga lite. Men vill ni veta? att jag har faktiskt hunnit med alltihop + lite extra saker. Har startat en tvättmaskin för att göra anna glad också har jag damsugit i köket/tvrummet och duschat och nu gjort mig klar. Ikväll blir det mys framför tv:n med pojkvännen.

Hur ser er söndag ut?


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback