9 februari

Hejhallå, blev tyvärr ingen uppdatering igår, men jag var med Henke hela kvällen och han åkte hem där nångång kring 12, så det var ingen ide att slå på datorn och skriva. Då var det sängdags.  Vi gick till ok, då skulle jag köpa pengar till min mobil, men nä inte gick det. Henke gjorde det, han är så jävla söt. Så nu har jag både gratis sms och pengar på den, det känns väll bra. Dessutom så fick vi oss en prommenad. När vi kom hem kollade på beck, andra avenyn och en liten snutt av gossip girl. Men nog om det. Sittter på skolan nu, vi har nå arbete om samerna, inte världens roligaste men. Men tillbaka till arbetet så hörs vi senare. Pussdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta:)

2009-02-09 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback