coconut tree

gårkvällen såg nästan likadan ut som kvällen innan. skillnaden var att igårkväll blev det skedning hemma hos mig. på morgonen åkte jag och sofie hem till henne eftersom rebban skulle på körskolan. sen hämtade vi upp rebban också bar det iväg till henne där vi bakat hela dagen.

nu är det nära! rebecca fyller 18 år på lördag, alltså fest fredag. känner att jag börjar bli taggad redan nu.

från det ena till det andra..känns det nästan som om jag aldrig är hemma, rummet känns så tomt och dammigt, borde egentligen ta tag i det men just nu har jag inte tid för det. snart blir det ut på äventyr med rebecca och sofie. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. blir säkert nå skojjsigt.

mina söta råttor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback