sommarlovet är slut

Dålig uppdatering dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp. orkar inte berätta heller. igår blev det party, vi började hos moa och sedan tillbringade vi kvällen hos jack, blev även in till stan en sväng där det var crusing. 

idag blev jag väckt av sms från fanny, blev in till stan med henne och rebban, eller in till stan..lunch på max blev det. efter max crusade vi runt lite, sen skjutsade fanny mig och rebban till henne. från henne gick vi hem till mig där vi åt middag, sen blev ju upphämtade igen, blev en sväng på ica där vi skulle köpa gotta men konstigt nog så var jag inte alls sugen på det. sen hämtade vi upp sofie och moa också åkte vi hem till rebban där vi alla umgicks.

jag kan inte fatta att imorgon börjar skolan om, det är helt sjukt.. sommarlovet har gått alldeles för fort och det mest tragiska var..att dehär var mitt allra sista sommarlov, nästa sommar då börjar allvaret.

min sommar har varit toppen, även om den gick alldeles för snabbt. jag känner mig riktigt nöjd. jag har gjort det jag velat göra, umgåtts med fina människor och framförallt träffat massa nya ansikten som är vänner förlivet.

nu när jag ändå håller på att skriva ett väldigt långt inlägg så fortsätter jag med frågorna jag fått.

saknar du henke?
självklart saknar jag honom, det är väl inte så konstigt efter att vi hållt ihop i tre år. vi har alltid avslutat våra kvällar tillsammans i nästan tre hela år. självklart kan jag väl sakna det även om jag inte är kär i honom. henke har alltid varit en trygghet för mig och det är den tryggheten jag saknar.
umgås du inte med matilda längre?
det gör jag, absolut. däremot har vi inte umgåtts så mycket på sista tiden eftersom vi båda har jobbat i sommar och haft annat för oss, men jag hoppas det blir ändring på det nu, för jag saknar henne enormt mycket!!!!
längtar du till skolan?
både ja och nej, jag längtar till att få träffa alla, både elever och lärare. däremot vet jag att jag kommer bli less väldigt fort. men just nu(idag) så vill jag börja nu med en gång, ser framemot vårat projektarbete som vi snart ska utföra i början på september.

hoppas ni blev nöjda med era svar, kan ju däremot tycka det vore roligt om ni vågade skriva era namn på kommentarerna!

men vet ni vad, nu ska jag plocka fram det jag ska ha med mig imorgon på skolan, även en dusch på det och sen sängen. godnatt alla fina. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback