äventyr

fullspäckade dagar! just därför har jag inte haft tid med datorn. under de senaste dagarna har jag hunnit vara både i boden och piteå. fredagskvällen låg jag hemma och bara tog det lugnt, jag är helt slut efter jobbet..hehe! på lördag morgonen åkte jag till boden och på söndan åkte vi till piteå. idag har jag jobbat as usel, fast jag fick faktiskt sluta tidigare, vilket var himla skönt, hem och duscha sedan bar det iväg mot furuborg där jag och dennis åt lunch. har även hunnit med en sväng till havsbadet med helena och barnen! nu är jag hemma och har ingenting alls för mig. nu ska jag läsa lite bloggar och sedan kanske det blir en springtur om vädret tillåter, det ser inte så lovande ut just nu iallafall. fick även ett sms av dennis x2 som fråga om vi skulle dra och träna, vilket lät jävligt lockande men tyvärr så har jag inget träningskort än så länge. så det blir nog att ringa brudarna och fråga om de har lust för en tjejkväll med mys!
 

bjussar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback