effektiv!

Om jag ska berätta om denna dag som varit kortfattat så kan jag säga er att idag har det varit himelskt fint väder, sen kan ni räkna ut resten själva? Har legat och pressat på hammenviken tillsammans med elin, lite bad där i mellan också, käkat glass och bara mått väl. Efter hammenviken så drog vi på LF där vi kollade fotbollsmatch öjebyn-usa. Usa vann matchen med 1-0. Väldigt jämn match, bara oturen att dom fick in dedär målet. Har även hunnit hjälpa farfar att städa ur sin lägenhet och hjälpt han plocka upp lite grejjer i den nya lägenheten. Nu ska jag hoppa i en dusch, sen blir det sängen. Upp tidigt imorgon och titta på fotboll, syrran spelar..sen blir det jobb från 12:30 - 15:00 på solanders kök, sen blir det kyrkmarknad. Sedan får jag ta dagen som den kommer! Hoppas vädret blir lika bra imorgon som idag. Hejsansvejsan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback