tummen upp för bra väder!

Igår var jag med dennis och angelica. Det blev att strosa runt på piteås gator, drive tur på max och häng hos angelica. Sedan när dennis åkte hem så satte vi på världens äckligaste film, ångrar nästan att vi såg den. Konstigt slut fick den också by the way. Nångång på natten brörjade jag GÅ hem från stan, första gången i mitt liv det händer. Angelica var så söt och följde mig en bit. Jag kom iallafall hem utan några komplikationer. Jag hatar att gå hem på natten, fast igår tyckte jag faktiskt det var gode skönt, kanske nånting jag måste fortsätta med? jag sov jävligt gott iallafall. Har även haft sovsällskap två dagar i rad nu, eliiin var så söt och satte och väntade på mig tills jag kom hem, gullunge! Bra väder idag, så jag ska ta vara på det. Hejssvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback