för vi har tagit..

Designen på bloggen fortsätter att strula, men det hindrar mig inte från att skriva lite. Igår hade vi mössprovning i skolan till studenten (!!) och beställde även lite kläder och andra tillbehör. Det är ju inte billigt, men som alla andra säger - man tar studenten en gång i livet. och ja, det är fan värt att kosta på sig lite.



om ca 2 timmar ska jag bege mig mot trafikskolan där jag ska ta min allra första körlektion, tagga tagga!

okej, jävligt tråkigt inlägg. jag vet, jag suger på att blogga. fyfan, tänk att ni sitter och läser detta - dags in och dag ut. hur orkar ni? mina läsare, jag ber om ursäkt. vad tusan ska jag blogga om?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är duktig på skriva, men fler uppdateringar vill vi ha

2011-09-01 @ 09:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback