innebandy

Kom hem från jokkmokk igår, det finns så mycket att berätta men jag orkar inte ta tag i det. Det var en upplevelse och inte nog med det, träffade ju även på kronprincessan Vicktoria! När jag kom hem tog jag mig en behövlig dusch, sen for jag, Moa och Sofie och tittade innebandy,vi satt och pratade oss igenom hela matchen och helt plötsligt blåste dommaren på slut, jaha..det var den tiden men sånna dagar behövs, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sov även över hos sofie. Nu är jag på skolan, vi har foto a, är sjuuuukt less denna arbetsuppgift som håller på att ta död på en. Lektionen är dessutom två timmar lång. Sen har vi dubbel lektion av psykiatri och en lång lektion organisation och ledarskap. Sen är det tack och adjö. Blir mest troligt hem och sova en stund. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Om det har något att erbjuda. Till veckan börjar vår praktik som pågår i fem veckor frammåt må,ti,ons och tors. Jag ska praktisera inom psykiatrin, har väldigt höga förväntningar, jag tror det blir skitkul. Nu ska jag börja avrunda detta tråkiga inlägg och fortsätta jobba! Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback