torsdag afternoon

var hemma kl ett men egentligen slutar vi tjugo i fyra, såhära var det.
kom till skolan klockan nio vi skulle ha matte lektion, min lärare var
sjuk och hade ingen vikarie, så jag hade ingen lektion. Sen efter
matte lektionen har vi idrott, men jenny var ute i skolskogen med dom
nya eleverna, så det blev ingen skolskog heller, så vi fick ett långt hål.
sen hade vi egelska och efter det lunch, efter lunchen skulle vi ha bild
men maria var sjuk och hade ingen vikarie, sen skulle vi vänta jättte
länge på att få so och engelska igen, så vi frågade om vi fick sluta och
det fick vi. så idag blev et bara en lektion, men den jävligaste av allt var ju
att vi hade haft hål länge innan och vi hade kunnat slutat, men smällar man
får ta! rebecca skjutssade hem mig efter skolan, hon var hära på besök en
stund, vi kollade omkring på datorn och så:) nu ska jag ta och städa i garderoben
det är behövligt kan jag säga, det mesta ligger på golvet, hah?


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Jadu...

Finns mycket idioter som läser bloggar

och dylikt? Men det är upp till dig :)

Vad har du för dig en dag som denna då?

En väldigt söt bild må jag säga förresten :)



2008-08-28 @ 15:10:20
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback