it feels good,tralalala..

Hade tänkt sluta blogga, men det känns verligen tomt att sätta sig vid datorn och inte blogga. Det är som något man saknar, så jag är bara tvungen att skriva nu. Idag har jag då varit på skolan, hade sovmorgon till 09.40 sedan började vi med so också fortsätte dagen sedan vanligt. Har nydligt kommit hem. Väntar på att maten är klar. Och sedan blir det att plugga (engelska glosor) det är ju som sagt inte så många vi har, ett få tal st. Senare idag så ska jag nog bara ta det lungt. Imorgon direkt efter skolan så ska jag bege mig in till stan och handla lite behövliga grejer samt köpa idrottskor. Kanske en ny bikini eftersom vi har bad på fredag och jag vill ha en ny. Det var min dag, hur var din?:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta inte blogga :(

2008-11-04 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback