too much of no sound, uncomfortable silence can be so loud

Nu är jag hemma och det känns s k ö n t. Vi somnade kring halv 5,30 på morgonen och henke ringde och väckte oss kl 7. Men då sa vi att vi skulle fortsätta sova så då ringa han kl 10,00 och då var det bara stiga upp. Det blev inte många timmars sömn. Men om jag ska säga något om gårdagen så kan jag ju börja med att vi vart fler än tänkt. Det var jag, jens, henke, mattias, fredde, berger och rebecca kom ett tag i slutet också!  Vi spelade bl.a tv spel och mycket mer. Idag känner jag mig helt trött och sliten så ikväll blir det att ta det lugnt antingen själv eller med främmande, det återstår att se. Dom efterlängtade aa avsnitten kommer ikväll och det ska självklart se's : ) Som ni redan kanske märkt så är jag väldigt off på bloggen som ( rebecca säger ) men det är anledningar bl.a inte har tid eller inget att skriva om. Så ni kan ju komma med förslag om vad jag kan ha med på bloggen! /j


Kommentarer
Postat av: sofie lundgren

åh saknar dig älskling ;;)))

2008-11-30 @ 19:29:21
Postat av: joanna

Vid intresse av canvas tavlor så gör jag nu billiga tavlor hela december. den perfekta julklappen kanske?

/ Joanna

2008-12-01 @ 21:12:37
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback