big city life

Dehär var fan en av dom jbbigaste dagarna i mitt liv, eller dedär var väll lite krydd eller så mycket, men jobbig dag var det iallafall, vi har haft orienteringsdag hela skolan. Jag och Felicia gick mest efter alla andra. Vi hittade iallfall 6 kontroller av 10? :) haha, vi gick vilse några gånger också och nu känns det som om jag har gått så att det räcker för hela livet. Idag vill jag bara ta det lungt, kanske pka iväg och sola vi får se hur det blir. Jag fick så damp så jag sa till Felicia att när vi kommer fram till lärarna så ska jag fan kasta en jävla sten i gräset också ska jg be majliss vaåran lärare hitta den genom karta. Också skulle jag kasta kompasset i pannan på hon, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback