gårdagens uppdatering

Nu kommer det uppdatering från igår. Det började med att Hanna kom först av alla, sen kom Evelina, Rebecca och Jennifer. Också kom Elin också. Vi gick på okq8 och köpte massa gott. Sen hade vi girlstalk och vi gick ut & gick, Vi fixade änven min blogg, men jag ska inte ha det såhär jag ska försöka fixa snarast möjligt. Men det var tack vare Rebecca som visade mig hur jag kunde göra, tack så mycket : ) Nu blir det snart att nöta ihop en fin design. Nu ligger jag och Evelina i sängen och kollar på 6point, sjuk film fast ändå bra. Förstår mig bara in på vissa killar, men killar tänker med kuken. Men nu ska ni få ta del av några bilder från gårdagen:


Evelina, Jennifer, jag och Rebecca. ( rebbis bild)

Hanna, Evelina, JEnnifer, Rebecca och Elin gående till okq8.

på okq8

När jag får mitt socker så blir jag glad.


Det var allt ifrån igår/ puss

Kommentarer
Postat av: hanna^

SRIÖST! sudda ut mig. as i sad, jag vill inte vara med på kort!

2008-10-18 @ 14:55:43
Postat av: rebb

inte har du tagit alla men sperolla:))

2008-10-18 @ 16:34:58
Postat av: Alina

Hejhopp:) Kikar in:)

2008-10-18 @ 16:37:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback