fredan den 13e, vad tror ni händer idag?

Har någon mer än jag tänkt att det är fredag den 13e idag? Man undrar ju vad som kan hända. Faktiskt så dog min faster johanna granberg fredan den 13e. Det känns som att dagarna rinner iväg, jag minns det som om det vore igår. JAg var hos min mamma, hade sovit dära. Då ringer min pappa till mamma för att berätta vad som hänt. Mamma skjutsade hem mig direkt till pappa och där fick jag veta vad som stod på. Tragiskt var det! Ska iaf köra fyrhjuling med h, man får ju hoppas att det inte händer nånting. Men innan det så ska jag enbart plugga plugga plugga, jag är inte den tjejen som brukar plugga på helger, men nu ska det ske en förändring i mitt liv och jag ser framemot det. Ska först ta mig en dusch och plocka upp små grejerna jag har i rummet.

* duscha.
*plocka undan.
*umgås med min familj(let's dance)
*plugga.
*henke.

Det är det som händer idag. Ni då, ska ni också bara ta en lugn kväll som jag? eller..?


Som att jag blir sugen när jag ser denna bild, mums!

Kommentarer
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

jag festade............. är så less nu.Vi måste ha en myskväll någon dag

2009-02-14 @ 13:42:12
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: J

du är utmanad på min blogg (; höhö

2009-02-14 @ 15:06:20
URL: http://jenniferanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback