22 januari

Hej på er. Slutade halv 3 idag. På sista lektionen gör vi faktiskt ett roligt arbete " min första lägenhet " ett jätte roligt arbete som man får göra som man vill. Nu efter ett hårt pluggande så tar jag paus nu. Har gjort nästa veckas matte läxa, duktig tjej! Ikväll ska jag vara med Sofie. Imorgon är det fredag, det känns skönt med helg. Också ska jag vara med Alexandra, det var grymt längesen jag var med henne så det ska bli jätteroligt. Henke och Mattias ska nog göra oss sällskap. Åh, jag måste bara berätta för er vad jag såg igår. För ungefär ett år sedan så läste jag boken 'i taket lyser stjärnorna', två gånger till och med. Boken var så himla underbart bra och snart är den ute på bio. Ringde direkt till Henke och frågade om han ville se den tillsammans med mig. Självklart blir han tvingad, haha. Jaja, nog om det återigen tillbaka till pluggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback