It's not okay, I don't feel safe. I need to play!

Hej på er. Hur är det med er? Sitter här nu, kom precis hem. Dagen gick segt, även fast den var skit slapp. En lektion sen gymasiet. Träffade massa bekanta osv. Efter gymnasiet så gick jag, felicia, henke, jens och adam till big boy för att käka, det var gott det =) sen gick jag och Felicia på stan men vi träffade sedan på Henke och Jens igen, så vi chilla med dom ett tag. Kollade i affärer lite då jag hittade en supersöt väska inne på veramoda. Så den köpte jag. Köpte även hårspray, halsband och halstabletter. Också köpte vi oss en glass. Nu bjuder jag på bilder från dagen( i nästa inlägg ), sen bär det av till träning. Ikväll blir det andra avenyn, äntligen(!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback