no writning

Var aldrig in på datorn igår så det blev inget skrivande, men idag har jag lite sovmorgon så har nu tid till att skriva. I lördas var jag med henke, vi körde runt i stan och var med jocke där vi såg film. Sen sov han hos mig. På morgonen gled vi också runt lite, sen åkte jag, henke, jens, frida, mattias och jocke till luleå för att dom skulle på biltema. Jag och henke vimmlade bort oss i luleå gode rejält. Men det gick bra. Vi lär inte göra det en gång till iallafall. När vi kom hem från luleå följde jag på kalas. Emil har fyllt 4 år. Så det blev fika. Sen beställde vi hem pizza. På kvällen kollade jag på lite pogram oth, gossip girl, sanningens ögonblick. Nu har jag precis gjort mig klar, klätt mig och ätit. Men det är fortfarande ett tag kvar innan bussen kommer, ca 45 min. Men ska kolla lite bloggar. Men vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback