en sånn där lista

senaste:
1. kompisen du träffade? klassen, nu henke
2. personen som du talade i telefonen med? matilda
3. du fick sms av? henke
4. du kramade? birgitta

idag:

5. kläder just nu? jeans + tröja
6. är bättre än igår? njaaaa
7. är det? torsdag
8. planer? duscha och sedan mysa med älsklingen
9. något tråkigt som händer imorgon? nej, fredag juuu!

favorit:
10. nummer? 18 helt klart
11. färg? svart är enkelt och fint
12. årstid? Sommar
13. saknar du någon? jo
14. humör för tillfället? glad

frågor och svar:

15. det första du gjorde imorse? satte på snooze på väckarklockan
16. vad åt du sist? korv och mackaroner
17. vad irriterar du dig på? för mycket
18. tror du på distansförhållanden? det kan funka, men inte för mig tror jag
19. vem tänker du på just nu? henke
20. tror du att personen tänker på dig med? jajemän
21. vart reste du sist? spanien
22. vad gjorde du igår kväll? var med matilda, henke och robin en stund
23. liknar du din mamma eller pappa? kan jag inte påstå
24. ler du ofta? humöret på topp!
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ibland
27. i vems säng sov du förra natten? i henkes
28. vilken färg har din tröja? randig

sorg:
29. har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? -
30. har du någonsin gråtit dig till söms? jo..
31. gråter du när du skadar dig? jag skadar inte mig själv...

lycka:
32. är du en glad person? nästan jämt glad
33. vad gör dig glad? mina vänner, min familj, henke, henkes familj
34. önskar du att du var lyckligare? nej
35. är lycka överskattat? nej
36. kan musik göra dig glad? jo

kärlek:
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? jajemän
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? självklart
39. har du en flick/pojkvän? det har jag! :)

hat:
42. vem hatar du verkligen? skipp
43. har du någonsin haft en hat-lista? nej
44. är du en mobbare? nej
45. har du någonsin varit så arg på någon så du börjat gråta? jo, det hänt
46. har du blivit sviken någon gång? jo

skolan:
47. gillar du skolan? kul att träffa människor, lektionerna suger!
48. favoritämne? idrott, samhälls, psykologi
49. värsta ämne? matte eller engelska
50. har du spytt i skolan någon gång? haha tyvärr
51. är skolmaten god? det är det sista den är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback