ღ - my hair need a change.

Lite dåligt uppdatering idag, eller igår blir det eftersom klockan är efter tolv. Ikväll blev det att umgås med felice och marcus, vi gjorde inte så mycket, vi traska iväg till ica och sedan hem till felice. jag tror att det är dags för mig att säga godnatt. sov inte så mycket natten till idag eftersom så mycket jag och felice skrattade och hoppa omkring som höns!



imorn kommer felice på eftermiddagen after hers work. vi ska färga hennes hår. blev också väldigt sugen på något nytt in my hair, ingen som har något förslag? min brevvlåda står öppen för everybody. vi ska även ut med båten en sväng på sjön och bara mysa :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: :)

gör nån mörk rolig slinga :)

2008-08-06 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback