ni kan inte rensa mina tankar

Ni, ni är i mina tankar hela tiden och jag kan inte få ut er. Varför? Jo, för att jag irriterar mig på er så himla mycket så ni anar inte. Ni får inte bara mig att må dåligt, förstår ni inte det? som det ser det ut så som det gör idag, katastrofalt.
Kan ni inte bara släppa erat ego och uppdatera världen, så ni märker att vi andra också finns och inte bara ni.. Hur skulle ni själva känna att man vaknar upp jag har en klump i magen bara för att man vet att man kommer att bli behandlad som skit? Att ni bara låser en ute, man liksom är som luft för er. Det är ingen som bryr sig längre. Men vänta bara, det kommer ni märka sen när det bara går fler och fler dåliga rykten om er och ert behäskande. Usch, jag blir så trött på er.

Dom som känner sig träffade, ni borde göra det. Jag vill att detta ska få ett slut, och det är nu.
herregud är det något problem? lämna mig och hör aldrig av er nåmer, eller ta och be om förlåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback