tänk på dedu.

"Alla vi människor gör misstag, även om vi inte tänker på det men det är faktiskt så. Jag gör också misstag även om jag inte märker det själv. Jag har blivit sårad, och så många gånger jag får höra saker när jag väl börjar glömma vad jag en gång har tänkt på. Frågan är ju kan man någonsin glömma? Egenligen glömmer man aldrig, utan det är ju någonting som alltid finns i bak tanke. Så är det iallafall för mig och säkert för någon mer. Jag har försökt glömma gammla saker som varit, men det finns ändå i min bak tanke. Men nu är det en sak jag aldrig kommer glömma och jag kommer inte förlåta er som har sårat mig nu.Absolut ingen är perfekt men snälla kan ni inte bara låta mig få vara lycklig en gång? Det är faktiskt allt jag begär från er. Ni är "lyckliga", så varför skulle inte jag kunna få vara det ? Jag säger inte att jag är perfekt, för det är jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback