all i want for christmas is you

Imorgon är det lucia, så himla vackert och mysigt. Det är nästan att man längtar litegrann. Ska nog ta och be Felicia fota lite så bilder kommer ut i bloggen imorgon, håll utkik! :) Har allt under kontroll och det enda jag har kvar är att färga håret.  Sen ska jag duscha bort allt klotter som jag har över min kropp. Idag på skolan så målade vi mig i ansiktet som en katt, haha sen blev jag jätte orolig att det inte skulle gå bort till morgondagen, men det var en roligt grej. Eller rättare sagt jag har sjukt dålig humor. Sen så stod jag där och dansade för Felicia och Tina medans dom filmade så, jag kommer även vara med på ett skolarbete inför klassen. För Felicia har ju redovisning om skola och vi har ju ganska kul på skolan så där har vi ju ett bevis, haha! Jag är även med på ett till ställe idag som jag kan passa på att nämna, vill ni veta vars? Ah, klart ni vill i tidningen! Nu ska vi kleta in färgen, bara tuta och köra. Ha det bra, kram Jennifer!


13 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback