fy farao

Hallå bloggen, har inte haft tid att blogga nu på sistonde men ska försöka komma igen så småningom. Men har haft så otroligt mycket just nu vilket har orsakat detta. Men jag måste erkänna, det har varit otroligt skönt. Men nu är jag tillbaka på fötter igen och jag hoppas att ni gillar det.

I skolan gör vi inte speciellt mycket, håller på om i-land och u-land och jag jobbar med Felicia. Och idag har jag försovit mig och bussen går inte förens kvart över 11 så det är ju ett tag dit. Men det blir nog bra för jag är inte personen som brukar försova sig.

Idag ska jag nog vara med Sofie. Och vad vi hittar på har jag ingen aning om, men om ni vill ta reda på det så kika in i eftermiddag någon gång. Måste försöka hinna med att städa rummet också eftersom det ligger kläder över hela golvet. Också har vi engelska prov framöver så det hade inte varit dåligt att börja läsa på! Iofs så är det gode lätt med läsa gör ju ingen skada ellerhur?

Nämen nu ska jag äta, klä mig och snart bege mig iväg. Vart ett långt inlägg nu, men hoppas att ni nte tröttnat alltför mycket:)


i sommras nångång?


Kommentarer
Postat av: R

köpa telefonen? du får höra av dig då, har inge internet elr pengar på telefon.. ;)

2008-12-02 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback