inget bloggande

God jul på er allihoppa!
Hade inte tänk sitta och skriva blogg nu på självaste julafton, men har precis kommit hem. Städat i rummet och nu ska jag sätta mig framför tv:n och se nå pogram. Men före det så hade jag tänkt säga vad jag fått i julklapp. 2500 kr, också fick jag även mobil, mascara, smink borttagning, spa grejer, klämmor, gummisnoddar, sockar, 2 par vantar, smink väska, parfym,  ljus lycktor till rummet osv osv.. + har vi inte fått alla klappar ännu, eftersom vi har "lilla julafton" på juldagen, men dit ska inte jag för då ska jag fira och umgås med världens bästa F! Vad har ni andra fått? :) 

(ursäkta mobil bilder) Mera bilder kommer sen!







God jul återigen och ha en mysig dag! :)
Nu ska jag gå och mysa framför öppna spisen.
/jennifer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback