it felt so wrong, it felt so right


Igår (fredag) så var det lucia på skolan men egentligen så är det ju inte förens idag. Jag var lucia och från början så känndes det lugnt men senare när folket kom så blev jag så nervös så man ville typ tuppa av. Jag var alldeles kall om händerna även fast jag svetades, helt konstigt jag kall svettades eller vad man nu ska kalla det. Senare efter skolan så åkte jag hem, åt middag och umgicks med familjen sen kom Henke och hämtade mig och vi for till hans stuga och skulle hämta nå grejjs, sen åkte vi hem till honom där vi var hela kvällen, det var tänkt att vi skulle luciavaka, men vi misslyckades det slutade med att båda låg och sov. Föresten så vann Kevin idol och jag tycker det var helt rätt. Eftersom det var han jag hejjade på. Vad tycker ni var rätt? Skriv gärna!

Ikväll så ska jag vara med Felicia och Jennie och vad vi ska göra återstår att se. Jag kan ju också nämna att jag ska lösenordskydda min blogg, så om ni vill ha mitt lösen så får ni skriva för och efternamn så avgör jag!



Kommentarer
Postat av: rebecca

alltså du har ju redan lösenordsskyddat den, så det är ju ingen som kan se det nu och be om lösenordet? jag har ju inte kunnat läsa den på 2 dagar! ;)

2008-12-13 @ 14:05:05
Postat av: Anonym

men för att jag ska fixa lite små saker ska låsa upp den, jaaaaaaaaaha! ;:)

2008-12-13 @ 16:25:06
Postat av: sofia :)

jag tycker att det var helt rätt att Kevin vann. Jag skulle gärna vilja ha ditt lösenord :)

2008-12-16 @ 13:29:45
URL: http://thatsthespirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback