SNÖ/REGN-RUSK

Hallå bloggen. Har ni sovit gott? Jag har precis vaknat och ska snart sätta mig och äta julgröt. Börjar kl halv 9 idag. Så jag tar bussen som går 08,10 eller så ber jag anna skjutsa mig för jag orkar inte gå i detta snö/regn- rusk väder i 5 min, jag är lat jag vet. Ska nog vara med Sofie och Angelica ikväll, får se hur det blir med det men nu ska jag kila.



Gårdagen, kortfattat med effektivt :
Åkte till Sofie nångång kring sju tiden. Där satt vi och pratade en stund.
Sen kom Lars och vi for och och körde bl.a till coop där vi köpte peppar-
kaks deg och tuggummi. Sedan for vi och träffa massa andra och var och
körde lite överallt. Det var gårdagen!  PUSS/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback