söndagar är detsamma, alltid

Godmorgon gott folk  
Har ni sovit gott? Ligger just nu i sängen efter att jag har haft en väldigt skön sömn inatt, men nu är det dags att kliva uppför sängen. Ska duscha och fixa mig för att sedan gå och hälsa på Helena, om jag orkar? Ska också hinna med ansiksmask. Annars är ju alltid söndagar detsamma dator, tv, äta, sova typ?

beroende

Ikväll blir det att kolla på Gossip Girl avsnittet, så sjukt bra - och beroendeframkallande! Får dock vänta ett tag tills det börjar, men det är ingen fara eftersom det är andra avenyn idag också.




Nu är jag på spåret igen. Har precis tvättat bort den heta ansiktsmasken, jag menar att den var väldigt varm och brändes i ansiktet. Men, det var ruskigt skönt med tanke på att det kändes som att ligga i solariumet.

Sitter på lillasysters dator eftersom min är full med virus, så nu ska jag bjuda på lite sommar bilder

Det vart ett långt inlägg, men jag har inte tvingat dig att läsa.
Vad ska ni alla göra idag?
Ha det bra. Kram, Jennifer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback