PDOL

Kom nyss hem och det första jag gör när jag kommer hem är bloggar. Känner mig inte så trött ändå. Tog en taxi hem efter vi ätit kvällsmat på max. Kvällen blev tummen upp! Min far fixade in mig där det var 18 årsgräns och det gjorde det hela mycket roligare. Kvällen tillbringade jag med mina vänner felice och tina. Det vart inga karuseller idag, men kanske imorgon, det återstå att se :) I LOVE. Men nu är jag taggad inför morgon dagen, pdol igen för min del. imorrn ska det bli lika fint kalas väder, så sol och bad står på schemat . Nu är det nattinatti för mig, godnatt folket.

(förlåt, men har inga bilder ännu, min mobil är sönder och kameran också. Jag lägger upp bilder imorgon när fellangirl har gjort det, för då får jag vara en tjuv som snor bildet från henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback