alltid lika roliga

Visst är söndagar alltid lika roliga? Man går upp, lägger sig vid tv:n, somnar, äter, kollar på tv, äter och sover. Så ser min söndag ut ungefär - varje vecka! Men idag så steg jag upp och duschade, sedan kolla på tv, gjorde mig klar och begav mig till sofie där vi kollade på oth, bonde söker fru och andra avenyn. Ungefär samma snart blir det sängen efter jag kollat på ett till avnsitt från andra avenyn. Nu medans jag inte har något att göra så ska jag börja göra en design åt världens bästa vän vid namn: sofie lundgren som ska skaffa blogg, intressant? Yeah, right. Självklart ska jag länka hennes blogg på denna sida så hon får sig lite läsare. Hörs imorgon då, xoxo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback