broken hearted girl

Allmänt trött, sliten, ont i halsen och snuvig det är vad jag är idag. Stannade hemma från skolan eftersom jag knappt orkade upp från sängen imorse. Och dessutom så hade jag ingen röst. Efter ett långt vilande där på morgon kanten, så steg jag upp. Kikade på en film ( the holiday ) sett den förut, men det är en film man kan se om och om igen. Sedan följde jag Anna och köpte platt-tång, medel till håret, godis, diadem och örhengen. Efter det så började jag bli hängig igen så vi åkte hem och där somnade jag på soffan och jag har nyligt vaknat. Känner mig så rastlös när jag är hemma på dagarna så jag bad anna åka in till coop för att köpa mig en tidigt och det skulle hon göra, tack så mycket! Middagen är redan serverad men brukar äta dåligt när jag är sjuk så min middag idag blir fil eller yoghurt. Ska också läsa på fysik, det handlar om " mekanik".






Vet inte vad som hände med bilden(?)



ha det bra, kram

Kommentarer
Postat av: Felice - TOTALLY DELICIOUS

får man inte tycka samma kille är snygg eller? eller anses det var härmande?

2008-11-25 @ 16:29:26
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/
Postat av: amanda

jag orkade inte följa klassen till boden:)

2008-11-25 @ 18:48:47
URL: http://aamandaf.blogg.se/
Postat av: R

"köpa mig en tidigt" haha.. tidning menaru? ;)

2008-11-25 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback