födelsedagsparty

Hej på er. Haft en bra lördag? Det har jag. Kvällen har varit toppen. Det började med att Felicia, Josefine, Sofie, Alexandra, Elin, Rebecca och Felice kom till mig. Jag hade lagat middag, så vi åt det. ( fläskfile med klyftpotatis ) mumsigt var det ialf! Och till efterätt blev det drinkar eller mera som smoothies.Pratade om roliga händelser och från det så blev det dans och efter en stund oväntat främmande. Daff, Alex och Robin. Dom var alldeles söta, dom hade köpt en nallebjörn till mig med godis i. Det ha iallafall hunnits med mycket under så lite tid. Jag fick även en massa mer bl.a pengar, trosor, godis, tofflor, tunika, hårspray, hårmoss, hårinpackning, halsband och säkert något mera, kommer inte ihåg. Nu har iallafall alla åkt hem förutom Sofie som ska sova hära. Eller hon har redan somnat, så söt:) Men vi ska nog sätta på o.c och bara må! Men först kommer lite bilder:


felicia och rebecca

the food

felice, ullis, felicia, josefine, elin, sofie, jag och alexandra.

ERAN FAVORIT, ÄH BA SKÄMTA.

jag och josefine.

josefine, jag och rebecca.

drinkar

efterätt

jag och jp.

<3

middag


Mera bilder finns på min pixbox, kika in där. Tack för en kul kväll.
Kram, jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla vacker Jennifer du borde bli fotomodell

2008-11-23 @ 12:05:55
Postat av: Anonym

Tack själv gumman=)

2008-11-23 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback