godnatt sverige

Har setat och pillrat ännu mer med min blogg, och nu får jag nöja mig. Ganska cool nu eller hur? Nej, det var väl det som jag tänkte. Men jag är aldrig nöjd och det får jag väl stå ut med idag, imorgon och resten av mitt liv. Men det passa ju in med löv eftersom det är ju halvt autumm:)

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag inte är så förbaskat trött på mornarna innan man ska gå upp och duscha, imorse var faktiskt en sån dag. Låg och snoozade i kanske 1 ½ timma innan jag gick upp. Men håll med mig att det är riktigt skönt? Imorgon ska jag försöka lägga in bilder på det jag köpt. Men inget minne kvar på datorn, dags att skaffa hårdisk.. Något bra tips?

Godnatt, sov gott och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggen vart ju visst snygg! :)

2008-11-05 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback