happinesssss

Godmorgon på er. Sovit gott? Det har i alla fall jag gjort, sjukt skönt. Men jag är fortfarande dödstrött. Idag är det väl den bästa dagen på länge, eller vad säger ni? Fredag, vilket innebär
- Engelska
- svenska
- Lunch
- idrott (bad)
- Syslöjd
- no
Vi äter gode tidigt  idag altlså, helt sjukt. Dagen går så jävla långsam, åh vad jag hatar fredagar. Det gör  gör nog resten av klassen med, inte sant? Den enda som är bra med fredagar är att jag har sovmorgon till 10,20. Men det har jag inte nästa termin, för då har jag hemkunskap med..suck!  Dags att fixa sig, blir nog bulle i håret idag, skönt att man varken behöver föna håret efter att man har duschat, eller platta det =) kanon! Vi hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: rebb

jag hatar inte fredagar, bästa dagen ju? =)

2008-11-07 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback