hel fackuppsats, i am strong!

Har nu gjort en hel fackuppsats (hemma!!) Nu har jag gjort allt arbete så nu har jag inget att göra svenska lektionerna men det blir ju bara skönt. Skönt att gjort bort allt. Men det tog fan 2h, but i am strong, right? Glömde fan matte boken i skåpet i skolan så kan ju inte plugga på det så därför gjorde jag fackuppsatsen för hade inget annat för mig så. Så imorgon blir det nöta matte matik som fan. Föresten hade nationella prov idag också - skrivliga. Fan vad tjorviga dom var man var ju tvungen tänka så det knaka. Nu när jag ändå inte har något för mig så ska jag bog raka benen och sätta lotion och folie över, benen blir hur mjuka som helst, testa (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback