horrific memory twits the mind

Herregud, jag är så jävla pank som det går att vara. kanske 250 kr på kortet, samt 10 kr i plånkan. Det är ju ingenting. just nu vill jag bara vinna flera miljoner så jag kan få allt jag vill ha: kläder, smink, ny frisyr + färgning, och en massa jävla annat. Hittar sjukt snygga kläder i affären nu, men sen när man äntligen får pengar så är allt slutsålt. Är det inte typiskt? Men som sagt, 13 dagar kvar tills jag fyller (!!) hoppas på att jag får en massa pengar.


kl 5 bär det av till luleå. Men det blir inte att jag följer med pappa för om jag skulle dit så var man tvungen att vara bör bokd 2dagar före, och det var jag ju inte eftersom vi kom på det igår. Men jag ska till luleå hos farfar, tänkte göra honom sällskap, för det är ju inte varje dag:)

Här kommer min look från idag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback