how do you spend your money?

Direkt jag får pengar så ska jag ju direkt slösa upp dom. Men sånn är jag acceptera det. Igår fick jag 1100kr av pappa. Eftersom vi slutar efter lunch imorgon så blir det in stan och köpa gympaskor, bikini, fundation och kanske något mer om jag hittar? Hur spenderar du dina pengar? Jag är en riktigt slösare. Menmen, har varit och hjälpt pappa på hans jobb nu i ca 4h väldigt ansträngande eller så inte, var mest dära för sällskap. Vi "survade" bilen tror jag det hette, böt till vinter deck eftersom vintern kommit så fort i år. Idag när jag skulle gå till bussen så rammlade jag för att det var så halkit. Sen gjorde vi inte så mycket mera där, efter vi gjort allting klart så for vi ut och körde en sväng. Älskar att åka bil när det är mörkt det är så mysigt. Har tvättat mig 2 gånger efter jag hjälpt honom men har fortfarande lite olja på händerna. Nu blir det dusch och det ska bli so otroligt skönt. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback