i bring it on

Har varit och kvälls handlat med pappa. Det var ingen stor handling utan mest kvällsfika och frukost så vi har. Vi köpte även en hel del frukt som vi skärde upp och åt. Gu så gott det var. Dax för mig att börja röra mig till sängen men problemet är att jag inte är trött alls. Och jag har sovmorgon imorgon så jag hade tänkt slå på en film, för när man ser film blir man trött och somnar. Också brukar alltid pappa få komma upp i mitt rum och stänga av tv:n. Har som inte så mycket mer att tillägga. Ska däremot till syon imorgon och prata om mitt val inför gymnasiet. Tycker verkligen att det är ett svårt val och mitt syfte är att varför kan man inte gå förta året typ lite utveckling åt allt och sedan få välja vad man tycker är kul? Aja, det är då min tanke. Att man borde få testa före man väljer. Vi ska väll snart göra ett besök på gymnasiet och få kolla runt. Kommer kännas pinsamt. Har aldrig något intressant att säga så jag antar att ni slutat läsa skiten. Men jag skriver mest för att jag ska kunna gå tillbaka och se. För det är alltid roligt att gå tillbaka och väcka minnen. Men hoppas ni tar er tid till att läsa. Alltid roligt med många besökare. Imorgon ska jag till luleå med pappa, om jag fick. Han skulle höra sig av om han fick ta med mig. Det är såhära att min pappa är ju då pilot och han ska på nå speciellt ställe i luleå och få veta fakta om flygplan? Eller nå, hörde inte så mycket vad han sa. Men nu kör filmen igång. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback