i know you love me

Det var inte särskilt någon bra uppdatering igår, men jag hann inte med det helt enkelt. Så jag får dra kvällen nu.  När jag kom hem från Malå plattade  jag ner mitt lockiga hår, sätte upp i knorr och sedan följde jag mamma och handlade. Efter vi handlat så skjutsade hon mig till Jens där han och Henke var  och var med dom hela kvällen. Vi gjorde inte särskilt mycket vi låg i sängen pratade, myste och brottades typ? Haha, ja nog om det. Sen när jag skulle hem så höll dom fast mig för att dom ville att jag skulle sova dära. Men ville sova hemma eftersom det är så skönt när man sovit borta + så är jag lite förkyld och det gör ju inte saken bättre. Det får bli nån annangång helt enkelt. Och idag har jag inte planer, men orkar faktiskt inte göra någonting speciellt. Tänkte stiga upp ta mig en duch och lägga mig och se tv. Men det är ju söndag idag och det innebär SOLA, men vet inte om jag vågar. För Jens berättade igår att hans moster tror jag det var, låg och solade, hon hade mp3 så hon hörde inget så kännde hon någonting som spruta  på hon och där stod en blottare. Fasen vad rädd man skulle bli. Blir ju rädd bara jag hör de! Så det blir inte sola ensam för min del nåmer. Kommer inte ihåg säkert, men kanske jag hade lovat vara med Sofie idag? En hel vecka sen, miss my babe! Hade ni en kul fredaskväll? Min var bra. bara lite en formig!: )




Kram, jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback